Przed zarejestrowaniem się prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem uczestnictwa. Za pomocą formularza istnieje możliwość zarejestrowania tylko jednej osoby.

(Rezerwacja miejsca na Forum lub w spotkaniu “Anafilaksja, Alergia na jady owadów, Mastocytoza”, a w przypadku pakietów z noclegiem także w hotelu następuje dopiero po uiszczeniu opłaty przez uczestnika, która powinna nastąpić przed rozpoczęciem konferencji, do 7 dni od dokonania rejestracji).

Podstawowa opłata rejestracyjna w PLN netto / brutto (Opłaty brutto zawierają VAT 23%)

Rodzaj uczestnictwa Zarejestrowana płatność
do 30.06.2025 do 30.09.2025 po 30.09.2025
pakiet
pełny
pakiet
bez kolacji*
pakiet
pełny
pakiet
bez kolacji*
pakiet
pełny
pakiet
bez kolacji*
Uczestnik – członek PTA 1000 zł
/ 1230 zł
700 zł
/ 861 zł
1100 zł
/ 1353 zł
800 zł
/ 984 zł
1200 zł
/ 1476 zł
900 zł
/ 1107 zł
Uczestnik – nie członek PTA 1100 zł
/ 1353 zł
800 zł
/ 984 zł
1200 zł
/ 1476 zł
900 zł
/ 1107 zł
1300 zł
/ 1599 zł
1000 zł
/ 1230 zł
Uczestnik – pielęgniarka 900 zł
/ 1107 zł
600 zł
/ 738 zł
950 zł
/ 1168,50 zł
650 zł
/ 799,5 zł
1000 zł
/ 1230 zł
700 zł
/ 861 zł
Student
(ostatni rok medycyny, wiek do 26 lat)

Ilość miejsc ograniczona – maks. 20 osób
n.d. 400 zł
/ 492 zł
n.d. 400 zł
/ 492 zł
n.d. 400 zł
/ 492 zł
Wystawca 1000 zł
/ 1230 zł
700 zł
/ 738 zł
1000 zł
/ 1230 zł
700 zł
/ 738 zł
1000 zł
/ 1230 zł
700 zł
/ 738 zł
Uczestnik tylko spotkania:
“Anafilaksja, Alergia na jady owadów, Mastocytoza” (17.10.2025 r. )

Limit miejsc na spotkaniu: 100 osób
n.d. 350 zł
/ 430,50 zł
n.d. 400 zł
/ 492 zł
n.d. 450 zł
/ 553,50 zł

* W przypadku pakietów bez kolacji istnieje możliwość dokupienia kolacji w dowolnie wybranym dniu w cenie 162,61 netto / 200 brutto (VAT 23%) za 1 kolację.


Zawartość pakietów

Opłata rejestracyjna Uczestnika 9 Klinicznego Forum Ekspertów PTA obejmuje:

  • udział w sesjach naukowych Forum
  • możliwość udziału w spotkaniu sekcji “Anafilaksja, Alergia na jady owadów, Mastocytoza” (https://aajm.pta.med.pl/)*,
    (Na spotkaniu obowiązuje limit miejsc – 100 osób, decyduje kolejność zgłoszeń, pierwszeństwo mają osoby z wniesioną opłatą konferencyjną)
  • wstęp na wystawę medyczną*,
  • 3 miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika pełniącej role teczki uczestnika*,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Forum,
  • przerwy kawowe,
  • lunch 17.10.2025,
  • kolacje 16, 17.10.2025 (tylko pakiet pełny).

Opłata rejestracyjna Uczestnika jedynie spotkania “Anafilaksja, Alergia na jady owadów, Mastocytoza” (https://aajm.pta.med.pl/) obejmuje:
(Na spotkaniu obowiązuje limit miejsc – 100 osób, decyduje kolejność zgłoszeń, pierwszeństwo mają osoby z wniesioną opłatą konferencyjną)

  • udział w sesjach przewidzianych programem spotkania*,
  • wstęp na wystawę medyczną – tylko w dniu spotkania* ,
  • 3 miesięczny dostęp do Internetowej Strefy Uczestnika pełniącej role teczki uczestnika,
  • elektroniczny certyfikat uczestnictwa w Spotkaniu,
  • przerwy kawowe,
  • lunch 17.10.2025.

* Uwaga: W przypadku pielęgniarek lub innych osób, które nie posiadają prawa do wystawianie recept lub nie prowadzą obrotu produktami leczniczymi udział jest ograniczony do sesji i części wystaw niezawierających reklamy leków recepturowych.


Opcje dodatkowo płatne

Pakiety z noclegiem – do wyczerpania miejsc noclegowych istnieje możliwość zakupu pełnego pakietu uczestnictwa z noclegiem w dniach 16-18 października 2025 w hotelu Focus Premium. Odpowiednie opcje dostępne są w formularzu rejestracyjnym.
Cena pakietu z noclegiem to kwota wynikająca z podstawowej opłaty rejestracyjnej + kwota dopłaty do pakietu z noclegiem zależna od rodzaju wybranego pokoju.

Dopłata (netto/brutto*) obejmuje nocleg ze śniadaniem w dobach: 16/17 i 17/18.10.2025:

  • Dopłata pokój 1-osobowy: 1000,0 zł/1230,0 zł*
  • Dopłata pokój 2-osobowy: 1160,0 zł/1426,8 zł*

*Ceny brutto zawierają VAT 23%

Uwagi:

  1. Faktyczna rezerwacja miejsca w hotelu (podobnie jak miejsca na Konferencji) następuje dopiero po zarejestrowaniu odpowiedniej wpłaty.
  2. W przypadku rejestracji internetowych miejsce w hotelu jest wstępnie blokowane przez okres do 7 dni od momentu dokonania rezerwacji pakietu z noclegiem. W tym okresie powinna nastąpić płatność adekwatna do wybranego pakietu. W razie braku płatności miejsca są automatycznie zwalniane na rzecz innych rezerwacji. Jeżeli realizacja Konferencji w sposób stacjonarny nie będzie możliwa, zwrot wpłaty lub nadpłaty nastąpi do 30 dni od opublikowania decyzji o zmianie formy realizacji konferencji.
  3. Osoby z opłaconą podstawową opłatą rejestracyjną mogą do 7 dni od przesłania formularza rejestracyjnego przedłużyć okres wstępnej bezpłatnej blokady miejsca w hotelu (maksymalnie do 25 sierpnia 2025) przez bezpośredni kontakt z Biurem Organizacyjnym. Jeżeli bezpłatne przedłużenie rezerwacji będzie możliwe, potwierdzenie przedłużenia rezerwacji wysyłane będzie mailowo na adres podany w zgłoszeniu rejestracyjnym.
  4. Przez formularz rejestracyjny nie ma możliwości zakupu pakietu z miejscem w pokoju 2 osobowym – w sprzedaży są całe pokoje. W przypadku chęci rezerwacji wspólnego pokoju przez 2 znających się uczestników, prosimy o kontakt z Biurem Organizacyjnym. Zmiana opcji zakwaterowania, rezygnacja z zakwaterowania lub udziału w Konferencji którejkolwiek osób wspólnie rezerwujących pokój powoduje zwolnienie całego pokoju lub konieczność wniesienia dopłaty do pełnego pokoju przez drugą z tych osób.

Imprezy towarzyszące o charakterze niemerytorycznym

Organizator oświadcza, że program pozamerytoryczny nie będzie sfinansowany ze środków pochodzących od firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska oraz ze środków firm innowacyjnych zrzeszonych w INFARMIE.

Zmiany rejestracji i rezerwacji, korekty faktur
W przypadkach: konieczności wystawienia i wysyłki duplikatu faktury lub korekty faktury (o ile nie jest ona związana z rezygnacją z uczestnictwa w Forum), zmian płatnika rezerwowanych usług albo danych osoby rejestrowanej dokonanych po zarejestrowaniu płatności, pobierana jest opłata manipulacyjna 70 zł brutto za każdy taki incydent.


Realizacja Płatności

Opłatę należy wnieść dopiero po otrzymaniu potwierdzenia rejestracji na konferencję, przelewem na konto bankowe Biura Organizacyjnego:

Bank: mBank S.A.
Nr konta: 30 1140 2004 0000 3002 8309 3353 
SWIFT CODE: BREXPLPWMUL
Tytuł wpłaty: należy podać imię i nazwisko uczestnika oraz hasło: „9KFEPTA”
Adres Biura Organizacyjnego – właściciela konta: AltaSoft Sp. z o.o. , ul. Pukowca 15, 40-847 Katowice, Polska

Warunki rezygnacji i zwrotu wniesionej opłaty

Uwaga! Przedstawione warunki anulacji i zwrotu opłaty mają zastosowanie jedynie w przypadku zamówień obejmujących jeden pakiet uczestnika opłacany przez danego płatnika. W przypadku większych zamówień warunki anulacji ustalane są indywidualnie i zależą od wielkości zamówienia.

  1. Przedstawione warunki zwrotu opłaty dotyczą zarówno rezygnacji z wszystkich zamówionych usług jak i zmiany pakietu z pakietu droższego (np. z noclegiem) na tańszy lub rezygnacji z którejś z zamówionych usług dodatkowych.
  2. Warunki zwrotu opłaty w przypadku chęci skorzystania z rezerwacji zbiorowej, grantu objętego oddzielną rezerwacją lub zaproszenia firmy dokonującej rezerwacji zbiorowych są identyczne, jak w przypadku rezygnacji z konferencji. Prosimy zatem wszystkich uczestników z wniesiona opłatą, którzy ostatecznie będą korzystali z rezerwacji zbiorowej, grantu lub zaproszenia firmy i którzy będą chcieli z tego tytułu zwrócić się o zwrot wcześniej indywidualnie wniesionych opłat o jak najwcześniejsze zasygnalizowanie takiej sytuacji.
  3. Warunkiem zwrotu jest przesłanie pisemnej (może być drogą elektroniczną) rezygnacji z udziału lub wniosku o zwrot wniesionej indywidualnie opłaty do Biura Organizacyjnego. Decydująca jest data otrzymania rezygnacji lub wniosku:
Data otrzymania rezygnacji/wniosku Zwracana kwota
do 30.06.2025 100% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem minus opłata manipulacyjna 70 zł brutto
do 16.07.2025 80% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
do 16.08.2025 50% wartości usług, które mają zostać objęte zwrotem
po 16.08.2025 Opłata nie podlega zwrotowi
  1. Zwrot opłaty następuje bezpośrednio na konto bankowe, z którego została wysłana, w przypadku innych form płatności na konto wskazane przez uczestnika, w terminie do 30 dni od otrzymania pisemnej rezygnacji. W przypadku firm zwrot dokonywany jest na konto zarejestrowane w Urzędzie Skarbowym.
  2. W przypadku wniesienia opłaty rejestracyjnej i nieobecności Uczestnika na Konferencji opłata nie jest zwracana, a materiały konferencyjne ewentualnie dystrybuowane na miejscu nie będą w jakiejkolwiek formie dostarczane przez Organizatora lub Biuro Organizacyjne Uczestnikowi. Nieobecny Uczestnik nie ma też prawa do otrzymania certyfikatu uczestnictwa w Konferencji.